Sistem koji pruža optimalno rešenje za unapređenje procesa poslovanja

Uspešne kompanije prepoznaju evidenciju i analizu radnog vremena kao jedan od osnova za unapređenje poslovnih procesa i ukupnih rezultata poslovanja. Stavite pod kontrolu radno vreme vaših zaposlenih i povećajte mogućnost kvalitetnog upravljanja celokupnim poslovanjem.
timeWORX Vam omogućava da dodatno optimizujete uloženo vreme i novac praćenjem i analizom radnog vremena.
timeWORX sistem objedinjuje Evidenciju Radnog Vremena (ERV) i Kontrolu Pristupa (KP).

Automatska analiza podataka na osnovu evidencije zaposlenih.
Izveštaji na ekranu ili kao dokumenti (PDF ili TXT).
Prilagodite izveštaje svojim potrebama, šta i koliko često dobijate.
Dobijte alat za bolje odlučivanje.

paketiTimewORX
 

Ovde možete pogledati detaljnu ponudu paketa

timeWORX system


Modularnost koja se prilagođava Vašim funkcionalnim potrebama.

  • Modularan i fleksibilan
  • Nezavistan od veličine i delatnosti
  • WEB aplikacija – sa jednostavnim interfejsom, flesibilna i laka za korišćenje
  • Nezavistan je od lokacije, broja terminala, broja objekata
  • Prilagođen domaćoj zakonskoj regulativi
  • Višejezičan – svaki korisnik bira svoj jezik (srpski, engleski, ruski, francuski, italijanski, mađarski)
  • Prati hijerarhiju kompanije
  • Podržava integraciju sa postojećim sistemima za upravljanje poslovanjem


  • prati hijerarhijsku strukturu organizacije kompanije i organizaciju zaposlenih
  • kreiranje individualnih i grupnih radnih kalendara
  • definisanje i praćenje bolovanja, godišnjeg odmora, slobodnih dana, službenog puta…
  • definisanje praznika – državni i lični (slave, imendani, …)
  • hijerarhija pristupa sistemu, prikazu izveštaja i administraciji
  • automatsko slanje izveštaja na e-mail
  • prikaz izveštaja na ekranu i/ili eksport u PDF i TXT formatu

Adekvatno rešenje za Vas

Ljudi nisu hobotnice – razvijamo integrisani, modularni sistem kojim se može jednostavno upravljati sa jednog mesta, kao zamenu za veći broj neefikasnih srodnih sistema vezanih za bezbednost bez međusobne “komunikacije”.
Troškovi upravljanja i održavanja se smanjuju, kao i vreme odziva u slučaju pojave “kritičnih” događaja.
Pružiti sve neophodne informacije u slučaju pojave kritičnog događaja – vrsta događaja, koji su alarmi aktivirani, zaposleni i gosti koji su trenutno prisutni u objektu, snimak video nadzora, nacrt prostora sa nazankom dela u kojem se odigrao kritični događaj…

pdf-logo
 

Preuzmite brošuru

ppt_logo
 

Preuzmite prezentaciju

DemoLogo2
 

Pogledajte demo